Trwa ładowanie strony...
Gdzie jest moje zamówienie?
W mailu wyślemy Ci potwierdzenie wysyłki włącznie z numerem i linkiem, pod którym możesz ją śledzić po przekazaniu Twojego zamówienia naszemu partnerowi logistycznemu DHL. Numer przesyłki znajdziesz również w Twoim koncie w naszym sklepie online.
Zamówienie złożone jako gość:Jeśli złożyłeś u nas zamówienie jako gość, możesz sprawdzić status Twojego zamówienia poprzez podanie numeru zamówienia, Twojego adresu email oraz kodu pocztowego w zakładce „Moje konto“.
Ważne: Ważne: Z powodu aktualnej sytuacji, dostarczenie przesyłki może potrwać do 4-5 dni roboczych. Prosimy o wyrozumiałość.
Zamówienie złożone jako gość:Jeśli złożyłeś u nas zamówienie jako gość, możesz sprawdzić status Twojego zamówienia poprzez podanie numeru zamówienia, Twojego adresu email oraz kodu pocztowego w zakładce „Moje konto“.
Ważne: Ważne: Z powodu aktualnej sytuacji, dostarczenie przesyłki może potrwać do 4-5 dni roboczych. Prosimy o wyrozumiałość.
Czy otrzymaliście moje zamówienie?
Po złożeniu każdego zamówienia otrzymasz od nas potwierdzenie przez email. Ponadto, możesz sprawdzić status Twojego zamówienia w każdej chwili w zakładce “Moje konto".
Jeśli złożyłeś u nas zamówienie jako gość, możesz sprawdzić status Twojego zamówienia poprzez podanie numeru zamówienia, Twojego adresu email oraz kodu pocztowego w zakładce „Moje konto“.
Jeśli złożyłeś u nas zamówienie jako gość, możesz sprawdzić status Twojego zamówienia poprzez podanie numeru zamówienia, Twojego adresu email oraz kodu pocztowego w zakładce „Moje konto“.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Niestety składanie zamówień przez telefon nie jest możliwe. Skorzystaj zamiast tego z naszej strony internetowej. W razie problemów skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Złożyłem zamówienie, ale nie dostałem wiadomości z potwierdzniem?
Sprawdź, czy wiadomość nie znajduje się w spamie. Jeśli jej tam nie znajdziesz, sprawdź jaki adres email podałeś nam podczas zakładania konta. Jeśli adres się zgadza, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.
Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?
By zapewnić jak najszybsze dostarczenie zamówień, są one jak najszybciej przetwarzane i przekazywane naszemu partnerowi logistycznemu. Z tego powodu zmiana lub anulacja zamówienia nie jest niestety możliwa.
Kupiony przeze mnie artykuł jest na wyprzedaży. Czy mogę otrzymać zwrot różnicy kosztów?
Ceny naszych produktów zmieniają się podczas wyprzedaży. Nie możemy zwrócić Ci różnicy w cenie, jeśli zakupiony przez Ciebie artykuł znalazł się na wyprzedaży po złożeniu przez Ciebie zamówienia.
Czy znajdujące się w sklepie internetowym produkty są rzeczywiście dostępne?
Klikając na dany rozmiar, dowiesz się ile sztuk jest jeszcze dostępnych. O ile większość artykułów jest dostępna zarówno w naszym sklepie internetowym jak i w sklepach stacjonarnych, to niektóre z nich znajdziesz tylko online, a inne tylko stacjonarnie.
Informację tę znajdziesz pomiędzy szczegółowymi informacjami na temat danego artykułu.
Jeśli zapłaciłeś za pośrednictwem PayPal , P24 lub kartą kredytową, przesyłka na wskazany przez Ciebie podczas składania zamówienia adres odbywa się zazwyczaj tego samego dnia, jeśli otrzymaliśmy Twoje zamówienie do godziny 16.
Informację tę znajdziesz pomiędzy szczegółowymi informacjami na temat danego artykułu.
Jeśli zapłaciłeś za pośrednictwem PayPal , P24 lub kartą kredytową, przesyłka na wskazany przez Ciebie podczas składania zamówienia adres odbywa się zazwyczaj tego samego dnia, jeśli otrzymaliśmy Twoje zamówienie do godziny 16.
Pytania?