Trwa ładowanie strony...

Dostawa

Jeśli złożyłeś zamówienie od poniedziałku do piątku do godziny 16 i zapłaciłeś przez PayPal, P24 lub kartą kredytową, przekażemy przesyłkę naszemu partnerowi logistycznemu, DHL, jeszcze tego samego dnia. Twoje zamówienie dotrze do Ciebie w 4-5 dni roboczych.

Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta są przetwarzane i wysyłane następnego dnia roboczego, jeśli zapłaciłeś za nie wyżej wymienionymi metodami płatniczymi.
Przy zamówieniach o wartości poniżej 275,00 złotych przesyłka kosztuje 20,00 złotych.
 
Wyślemy Ci potwierdzenie wysyłki włącznie z numerem i linkiem, pod którym możesz ją śledzić po przekazaniu Twojego zamówienia naszemu partnerowi logistycznemu DHL.

Numer przesyłki znajdziesz również w zakładce Moje konto“.

Zamówienie złożone jako gość: Jeśli złożyłeś u nas zamówienie jako gość, możesz śledzić status przesyłki przez link zamieszczony w emailu z potwierdzeniem. Wystarczy wpisać numer zamówienia, Twój adres email oraz kod pocztowy w wybrane pola.
 
Przybliżoną datę dostarczenia przesyłki znajdziesz w linku, pod którym możesz śledzić jej status.

Prosimy czekać na dostarczenie zamówienia do przybliżonej w linku daty.

Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło do Ciebie po 5-7 dniach roboczych, prosimy:

Sprawdzić numer przesyłki. Znajdziesz go w emailu, który wysłaliśmy Ci po wysłaniu zamówienia. Jeśli status przesyłki to “dostarczone", sprawdź:

• Czy członek Twojej rodziny lub gospodarstwa domowego jej nie odebrał
• Czy nie została dostarczona Twojemu sąsiadowi
• Czy nie została dostarczona do najbliższego punktu DHL lub poczty.

 
Czasem zdarza się, że wysyłka wraca do nas z oznaczeniem "niedoręczalne".

Nie jesteśmy w stanie odesłać zwróconej przesyłki. Zwrócimy Ci wydaną na nią kwotę automatycznie.

Otrzymasz wtedy od nas email.