Trwa ładowanie strony...
Ile trwa dostawa mojego zamówienia?
Jeśli złożyłeś zamówienie od poniedziałku do piątku do godziny 16 i zapłaciłeś przez PayPal, P24 lub kartą kredytową, przekażemy przesyłkę naszemu partnerowi logistycznemu, DHL, jeszcze tego samego dnia. Twoje zamówienie dotrze do Ciebie w 4-5 dni roboczych.
Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta są przetwarzane i wysyłane następnego dnia roboczego, jeśli zapłaciłeś za nie wyżej wymienionymi metodami płatniczymi.
Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta są przetwarzane i wysyłane następnego dnia roboczego, jeśli zapłaciłeś za nie wyżej wymienionymi metodami płatniczymi.
Ile kosztuje wysyłka?
Przy zamówieniach o wartości poniżej 275,00 złotych przesyłka kosztuje 20,00 złotych.
Jak mogę śledzić przesyłkę? Gdzie znajduje się numer mojej przesyłki?
Wyślemy Ci potwierdzenie wysyłki włącznie z numerem i linkiem, pod którym możesz ją śledzić po przekazaniu Twojego zamówienia naszemu partnerowi logistycznemu DHL.
Numer przesyłki znajdziesz również w zakładce Moje konto“.
Zamówienie złożone jako gość: Jeśli złożyłeś u nas zamówienie jako gość, możesz śledzić status przesyłki przez link zamieszczony w emailu z potwierdzeniem. Wystarczy wpisać numer zamówienia, Twój adres email oraz kod pocztowy w wybrane pola.
Numer przesyłki znajdziesz również w zakładce Moje konto“.
Zamówienie złożone jako gość: Jeśli złożyłeś u nas zamówienie jako gość, możesz śledzić status przesyłki przez link zamieszczony w emailu z potwierdzeniem. Wystarczy wpisać numer zamówienia, Twój adres email oraz kod pocztowy w wybrane pola.
Dlaczego moja wysyłka jeszcze nie dotarła?
Przybliżoną datę dostarczenia przesyłki znajdziesz w linku, pod którym możesz śledzić jej status.
Prosimy czekać na dostarczenie zamówienia do przybliżonej w linku daty.
Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło do Ciebie po 5-7 dniach roboczych, prosimy:
Sprawdzić numer przesyłki. Znajdziesz go w emailu, który wysłaliśmy Ci po wysłaniu zamówienia. Jeśli status przesyłki to “dostarczone", sprawdź:
• Czy członek Twojej rodziny lub gospodarstwa domowego jej nie odebrał
• Czy nie została dostarczona Twojemu sąsiadowi
• Czy nie została dostarczona do najbliższego punktu DHL lub poczty.
Prosimy czekać na dostarczenie zamówienia do przybliżonej w linku daty.
Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło do Ciebie po 5-7 dniach roboczych, prosimy:
Sprawdzić numer przesyłki. Znajdziesz go w emailu, który wysłaliśmy Ci po wysłaniu zamówienia. Jeśli status przesyłki to “dostarczone", sprawdź:
• Czy członek Twojej rodziny lub gospodarstwa domowego jej nie odebrał
• Czy nie została dostarczona Twojemu sąsiadowi
• Czy nie została dostarczona do najbliższego punktu DHL lub poczty.
Moje zamówienie zostało odesłane. Czy możecie wysłać je ponownie?
Czasem zdarza się, że wysyłka wraca do nas z oznaczeniem "niedoręczalne".
Nie jesteśmy w stanie odesłać zwróconej przesyłki. Zwrócimy Ci wydaną na nią kwotę automatycznie.
Otrzymasz wtedy od nas email.
Nie jesteśmy w stanie odesłać zwróconej przesyłki. Zwrócimy Ci wydaną na nią kwotę automatycznie.
Otrzymasz wtedy od nas email.
Pytania?