Trwa ładowanie strony...

Zwrot

Tak, możesz zwrócić nam zamówienie w ciągu 30 dni od dostarczenia przesyłki. Przesyłkę możesz zwrócić korzystając z jednego z 12 000 punktów obsługi paczek DHL. Aby odnaleźć najbliższe lokalizacje Kliknij tutaj
Pamiętaj o włożeniu do paczki dokumentu zwrotu razem z artykułem w nienagannym stanie, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Paczkę zaklej starannie ze wszystkich stron.

Na paczkę przyklej upoważniającą Cię do darmowego zwrotu etykietę i zanieś ją do wybranego przez Ciebie punktu obsługi paczek DHL. Dowód wysyłki zatrzymaj do czasu aż ją otrzymamy.
Wartość zamówienia zostanie zwrócona Ci jak najszybciej.Jeśli chcesz zamówić artykuł w innym rozmiarze lub kolorze, zamów je przez www.snipes.pl. Na naszej stronie zobaczysz, czy dany towar jest dostępny. Zamówisz go w kilka kliknięć.

Dodatkowe informacje o zwrotach znajdziesz w sekcji “prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży" w naszych ogólnych warunkach handlowych. Obecność dokumentu zwrotu oraz oryginalnego kartonu nie są warunkiem do korzystania z prawa do zwrotu.
Dodatkowe informacje o zwrotach znajdziesz w sekcji “prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży" w naszych ogólnych warunkach handlowych. Obecność dokumentu zwrotu oraz oryginalnego kartonu nie są warunkiem do korzystania z prawa do zwrotu.
 
Niestety, nie ma możliwości wymiany artykułu przez internet. Zwróć zakupiony produkt, my dokonamy zwrotu płatności, a jeśli chcesz nabyć inny artykuł, zamów go na www.snipes.pl  
Otrzymasz od nas email jak tylko zarejestrujemy Twój zwrot w jednym z naszych centrów logistycznych. W niektórych przypadkach paczki ze zwrotami spędzają 1-2 dni robocze w centrach wysyłki DHL zanim trafią do nas.

Zaksięgowanie i zwrot pieniędzy mają miejsce 14 dni od dotarcia przesyłki w naszym magazynie. W razie wątpliwości sprawdź folder spam. Jeśli wymienione czynności trwają dłużej, sprawdź numer przesyłki znajdujący się na dokumencie otrzymanym przez Ciebie w dniu nadania paczki https://www.dhl.com/pl-pl/home.html lub na stronie partnera logistycznego, przez którego dokonałeś zwrotu.
 
Jeśli za towar zapłaciłeś kartą kredytową lub przez PayPal, wydaną kwotę zwrócimy Ci po udanym zaksięgowaniu (nie mylić z dostarczeniem!) Zwrotu w naszym centrum logistycznym na konto, przez które zapłaciłeś za artykuł.

Jeśli zapłaciłeś za pomocą P24, kwotę przelejemy Ci w dniu zaksięgowaniu zwrotu (nie mylić z dostarczeniem!).

 
Niestety nie można dokonać zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym w naszych sklepach stacjonarnych SNIPES.
 
Prosimy zwracać zakupione artykuły wyłącznie na poniższy adres:

DEICHMANN LOGISTIK POLSKA Sp. z o.o.
- Zwroty -
ProLogis Park Wrocław III / DC3
Graniczna 8d
54 610 Wrocław
Polska


Prosimy o dołączenie dokumentu zwrotu lub kopii rachunku do paczki, żebyśmy mogli bez problemu połączyć je z Twoim zamówieniem.
 
Tak, oczywiście. Zwrócimy Ci kwotę wydaną za zakup artykułu z wyprzedaży.
 
Odeślij nam artykuł jak najszybciej to możliwe. Wypełnij załączony do zamówienia dokument zwrotu, podając powód zwrotu.

Po otrzymaniu Twojej przesyłki, zwrócimy Ci wydane pieniądze następnego dnia roboczego na metodę, którą wybrałeś przy kupnie.

Niestety, nie ma możliwości wymiany artykułu przez internet. Jeśli chcesz nabyć inny artykuł, zamów go w sklepie.

 
Reklamację możesz zgłosić w dowolnym naszym sklepie stacjonarnym SNIPES lub odsyłając produkt na adres:

DEICHMANN LOGISTIK POLSKA Sp. z o.o.
- Zwroty -
ProLogis Park Wrocław III / DC3
Graniczna 8d
54 610 Wrocław
Polska



Jeśli uszkodzony artykuł kupiłeś w sklepie stacjonarnym, oddaj go w jednej z naszych filii. Nie zapomnij o rachunku. Niestety tak zakupionego artykułu nie możesz zwrócić przez internet.
 
Jeśli przy zakupie użyłeś kodu rabatowego (np. 70 zł rabatu urodzinowego), jest on brany pod uwagę przy zwrocie kosztów za odesłany artykuł.

Przykład: Kupiłeś jeden artykuł za 100 zł i jeden artykuł za 400 zł. Łączna cena zamówienia wynosi 500 zł. Użyłeś kodu rabatowego, który upoważnił Cię do 70 zł zniżki przy zakupie za kwotę co najmniej za 345 zł. Zwracasz nam potem artykuł kosztujący 100 zł. Rabat naliczyliśmy proporcjonalnie na oba produkty, w tym wypadku 14 zł na artykuł w cenie 100 zł oraz 56 zł na artykuł w cenie 400 zł - łącznie 70 zł rabatu na całe zamówienie. Otrzymany przez Ciebie zwrot to kwota po rabacie na oddany nam artykuł, czyli 42 zł (56 zł - 14 zł rabatu).

Zwracając nam artykuł nie masz prawa do kwoty objętej przez rabaty, także w formie karty podarunkowej lub nowego rabatu.
 
Jeśli paczka w której przyszło do Ciebie zamówienie jest uszkodzona i podejrzewasz, że znajdujący się w niej artykuł również może byś uszkodzony, zgłoś się do nas w ciągu 24 godzin. Nie zapomnij załączyć zdjęcia uszkodzeń, by DHL mogło zbadać zaistniałą sytuację.
 

Pytania?