Trwa ładowanie strony...
Czy mogę zwrócić moje zamówienie? Jak?
Tak, możesz zwrócić nam zamówienie w ciągu 30 dni od dostarczenia przesyłki. Przesyłkę możesz zwrócić korzystając z jednego z 12 000 punktów obsługi paczek DHL.
Aby odnaleźć najbliższe lokalizacje
Kliknij tutaj
Pamiętaj o włożeniu do paczki dokumentu zwrotu razem z artykułem w nienagannym stanie, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Paczkę zaklej starannie ze wszystkich stron.
Na paczkę przyklej upoważniającą Cię do darmowego zwrotu etykietę i zanieś ją do wybranego przez Ciebie punktu obsługi paczek DHL. Dowód wysyłki zatrzymaj do czasu aż ją otrzymamy.
Wartość zamówienia zostanie zwrócona Ci jak najszybciej.Jeśli chcesz zamówić artykuł w innym rozmiarze lub kolorze, zamów je przez www.snipes.pl. Na naszej stronie zobaczysz, czy dany towar jest dostępny. Zamówisz go w kilka kliknięć.
Dodatkowe informacje o zwrotach znajdziesz w sekcji “prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży" w naszych ogólnych warunkach handlowych. Obecność dokumentu zwrotu oraz oryginalnego kartonu nie są warunkiem do korzystania z prawa do zwrotu.
Dodatkowe informacje o zwrotach znajdziesz w sekcji “prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży" w naszych ogólnych warunkach handlowych. Obecność dokumentu zwrotu oraz oryginalnego kartonu nie są warunkiem do korzystania z prawa do zwrotu.
Pamiętaj o włożeniu do paczki dokumentu zwrotu razem z artykułem w nienagannym stanie, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Paczkę zaklej starannie ze wszystkich stron.
Na paczkę przyklej upoważniającą Cię do darmowego zwrotu etykietę i zanieś ją do wybranego przez Ciebie punktu obsługi paczek DHL. Dowód wysyłki zatrzymaj do czasu aż ją otrzymamy.
Wartość zamówienia zostanie zwrócona Ci jak najszybciej.Jeśli chcesz zamówić artykuł w innym rozmiarze lub kolorze, zamów je przez www.snipes.pl. Na naszej stronie zobaczysz, czy dany towar jest dostępny. Zamówisz go w kilka kliknięć.
Dodatkowe informacje o zwrotach znajdziesz w sekcji “prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży" w naszych ogólnych warunkach handlowych. Obecność dokumentu zwrotu oraz oryginalnego kartonu nie są warunkiem do korzystania z prawa do zwrotu.
Dodatkowe informacje o zwrotach znajdziesz w sekcji “prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży" w naszych ogólnych warunkach handlowych. Obecność dokumentu zwrotu oraz oryginalnego kartonu nie są warunkiem do korzystania z prawa do zwrotu.
Czy mogę wymienić zakupiony artykuł?
Niestety, nie ma możliwości wymiany artykułu przez internet. Zwróć zakupiony produkt, my dokonamy zwrotu płatności, a jeśli chcesz nabyć inny artykuł, zamów go na www.snipes.pl
Czy otrzymaliście mój zwrot?
Otrzymasz od nas email jak tylko zarejestrujemy Twój zwrot w jednym z naszych centrów logistycznych. W niektórych przypadkach paczki ze zwrotami spędzają 1-2 dni robocze w centrach wysyłki DHL zanim trafią do nas.
Zaksięgowanie i zwrot pieniędzy mają miejsce 14 dni od dotarcia przesyłki w naszym magazynie. W razie wątpliwości sprawdź folder spam. Jeśli wymienione czynności trwają dłużej, sprawdź numer przesyłki znajdujący się na dokumencie otrzymanym przez Ciebie w dniu nadania paczki https://www.dhl.com/pl-pl/home.html lub na stronie partnera logistycznego, przez którego dokonałeś zwrotu.
Zaksięgowanie i zwrot pieniędzy mają miejsce 14 dni od dotarcia przesyłki w naszym magazynie. W razie wątpliwości sprawdź folder spam. Jeśli wymienione czynności trwają dłużej, sprawdź numer przesyłki znajdujący się na dokumencie otrzymanym przez Ciebie w dniu nadania paczki https://www.dhl.com/pl-pl/home.html lub na stronie partnera logistycznego, przez którego dokonałeś zwrotu.
Zwróciłem moje zamówienie. Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot kosztów?
Czas realizacji zwrotu wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym paczka zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dokładamy wszelkich starań aby zwroty przebiegały sprawnie. Środki zostaną zwrócone w taki sam sposób w jaki zostało opłacone zamówienie
Czy mogę zwrócić zakupiony artykuł w sklepie SNIPES?
Niestety nie można dokonać zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym w naszych sklepach stacjonarnych SNIPES.
Jak brzmi adres, na który mam kierować zwrot?
Prosimy zwracać zakupione artykuły wyłącznie na poniższy adres:
DEICHMANN LOGISTIK POLSKA Sp. z o.o.
- Zwroty -
ProLogis Park Wrocław III / DC3
Graniczna 8d
54 610 Wrocław
Polska
Prosimy o dołączenie dokumentu zwrotu lub kopii rachunku do paczki, żebyśmy mogli bez problemu połączyć je z Twoim zamówieniem.
DEICHMANN LOGISTIK POLSKA Sp. z o.o.
- Zwroty -
ProLogis Park Wrocław III / DC3
Graniczna 8d
54 610 Wrocław
Polska
Prosimy o dołączenie dokumentu zwrotu lub kopii rachunku do paczki, żebyśmy mogli bez problemu połączyć je z Twoim zamówieniem.
Czy mogę zwrócić artykuły zakupione na wyprzedaży?
Tak, oczywiście. Zwrócimy Ci kwotę wydaną za zakup artykułu z wyprzedaży.
Co zrobić w wypadku otrzymania niewłaściwego lub uszkodzonego artykułu?
Odeślij nam artykuł jak najszybciej to możliwe. Wypełnij załączony do zamówienia dokument zwrotu, podając powód zwrotu.
Po otrzymaniu Twojej przesyłki zwrócimy Ci niezwłocznie wydane pieniądze metodą, którą wybrałeś przy kupnie
Niestety, nie ma możliwości wymiany artykułu przez internet. Jeśli chcesz nabyć inny artykuł, zamów go w sklepie.
Po otrzymaniu Twojej przesyłki zwrócimy Ci niezwłocznie wydane pieniądze metodą, którą wybrałeś przy kupnie
Niestety, nie ma możliwości wymiany artykułu przez internet. Jeśli chcesz nabyć inny artykuł, zamów go w sklepie.
Jak mogę zareklamować uszkodzony towar?
Reklamację możesz zgłosić w dowolnym naszym sklepie stacjonarnym SNIPES lub odsyłając produkt na adres:
DEICHMANN LOGISTIK POLSKA Sp. z o.o.
- Zwroty -
ProLogis Park Wrocław III / DC3
Graniczna 8d
54 610 Wrocław
Polska
Jeśli uszkodzony artykuł kupiłeś w sklepie stacjonarnym, oddaj go w jednej z naszych filii. Nie zapomnij o rachunku. Niestety tak zakupionego artykułu nie możesz zwrócić przez internet.
DEICHMANN LOGISTIK POLSKA Sp. z o.o.
- Zwroty -
ProLogis Park Wrocław III / DC3
Graniczna 8d
54 610 Wrocław
Polska
Jeśli uszkodzony artykuł kupiłeś w sklepie stacjonarnym, oddaj go w jednej z naszych filii. Nie zapomnij o rachunku. Niestety tak zakupionego artykułu nie możesz zwrócić przez internet.
Dlaczego otrzymałem częściowy zwrot za odesłanie uszkodzonego artykułu?
Jeśli przy zakupie użyłeś kodu rabatowego (np. 70 zł rabatu urodzinowego), jest on brany pod uwagę przy zwrocie kosztów za odesłany artykuł.
Przykład: Kupiłeś jeden artykuł za 100 zł i jeden artykuł za 400 zł. Łączna cena zamówienia wynosi 500 zł. Użyłeś kodu rabatowego, który upoważnił Cię do 70 zł zniżki przy zakupie za kwotę co najmniej za 345 zł. Zwracasz nam potem artykuł kosztujący 100 zł. Rabat naliczyliśmy proporcjonalnie na oba produkty, w tym wypadku 14 zł na artykuł w cenie 100 zł oraz 56 zł na artykuł w cenie 400 zł - łącznie 70 zł rabatu na całe zamówienie. Otrzymany przez Ciebie zwrot to kwota po rabacie na oddany nam artykuł, czyli 42 zł (56 zł - 14 zł rabatu).
Zwracając nam artykuł nie masz prawa do kwoty objętej przez rabaty, także w formie karty podarunkowej lub nowego rabatu.
Przykład: Kupiłeś jeden artykuł za 100 zł i jeden artykuł za 400 zł. Łączna cena zamówienia wynosi 500 zł. Użyłeś kodu rabatowego, który upoważnił Cię do 70 zł zniżki przy zakupie za kwotę co najmniej za 345 zł. Zwracasz nam potem artykuł kosztujący 100 zł. Rabat naliczyliśmy proporcjonalnie na oba produkty, w tym wypadku 14 zł na artykuł w cenie 100 zł oraz 56 zł na artykuł w cenie 400 zł - łącznie 70 zł rabatu na całe zamówienie. Otrzymany przez Ciebie zwrot to kwota po rabacie na oddany nam artykuł, czyli 42 zł (56 zł - 14 zł rabatu).
Zwracając nam artykuł nie masz prawa do kwoty objętej przez rabaty, także w formie karty podarunkowej lub nowego rabatu.
Co zrobić, gdy paczka z moim zamówieniem jest uszkodzona?
Jeśli paczka w której przyszło do Ciebie zamówienie jest uszkodzona i podejrzewasz, że znajdujący się w niej artykuł również może byś uszkodzony, zgłoś się do nas w ciągu 24 godzin. Nie zapomnij załączyć zdjęcia uszkodzeń, by DHL mogło zbadać zaistniałą sytuację.
Pytania?