Trwa ładowanie strony...
W tej części zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Resztę pytań i odpowiedzi znajdziesz rozwijając menu po lewej stronie.
Gdzie jest moje zamówienie?
Wyślemy Ci potwierdzenie wysyłki włącznie z numerem i linkiem, pod którym możesz ją śledzić po przekazaniu Twojego zamówienia naszemu partnerowi logistycznemu. Numer przesyłki znajdziesz również w Twoim koncie w naszym sklepie online.
Zamówienie złożone jako gość: Jeśli złożyłeś u nas zamówienie jako gość, możesz śledzić status przesyłki przez link zamieszczony w emailu z potwierdzeniem. Wystarczy wpisać numer zamówienia, Twój adres email oraz kod pocztowy w wybrane pola.
Zamówienie złożone jako gość: Jeśli złożyłeś u nas zamówienie jako gość, możesz śledzić status przesyłki przez link zamieszczony w emailu z potwierdzeniem. Wystarczy wpisać numer zamówienia, Twój adres email oraz kod pocztowy w wybrane pola.
Czy otrzymaliście moją zapłatę?
Przelewy otrzymujemy zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych. Wyślemy Ci potwierdzenie płatności przez email po zaksięgowaniu Twojej zapłaty.
Jak mogę odesłać Wam moje zamówienie?
Przesyłkę możesz zwrócić w ciągu 30 dni bezpłatnie korzystając z jednego z 12 000 punktów obsługi paczek DHL. Aby odnaleźć najbliższe lokalizacje Kliknij tutaj
Zwróć uwagę, że możesz odesłać nam zamówienie przez DHL jeśli zostało ono dostarczone również przez DHL.
Pamiętaj o włożeniu do paczki dokumentu zwrotu razem z artykułem w nienagannym stanie, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Paczkę zaklej starannie ze wszystkich stron.
Przyklej upoważniającą Cię do darmowego zwrotu nalepkę na paczkę i zanieś ją do najbliższego punktu pocztowego. Zatrzymaj dowód wysyłki do czasu, aż ją otrzymamy.
UWAGA: Jeśli chcesz złożyć reklamację, daj o tym znać naszemu biurowi obsługi zanim zwrócisz zakupiony artykuł.
Reklamacje i wymiany na inne artykuły lub rozmiary możliwe są tylko w sklepach stacjonarnych.
Przy reklamacjach lub zwrotach przez DHL zwrócimy Ci wartość zamówienia jak najszybciej. Jeśli chcesz zamówić artykuł w innym rozmiiarze lub kolorze, zamów je przez www.snipes.pl. Na naszej stronie zobaczysz, czy dany towar jest dostępny. Zamówisz go w kilka kliknięć.
Dodatkowe informacje o zwrotach znajdziesz w sekcji “pouczenie o odstąpieniu" w naszych ogólnych warunkach handlowych. Obecność dokumentu zwrotu oraz oryginalnego kartonu nie są warunkiem do korzystania z prawa do zwrotu.
Czy mogę wymienić zakupiony artykuł?
Niestety, nie ma możliwości wymiany artykułu przez internet. Jesteśmy w stanie oddać Ci pieniądze za zwrócone zamówienie. Jeśli chcesz nabyć inny artykuł, zamów go w sklepie osobno.
Czy mogę wymienić zakupiony artykuł w sklepie SNIPES?
Niestety nie.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot kosztów?
Jeśli za towar zapłaciłeś kartą kredytową lub przez PayPal, wydaną kwotę zwrócimy Ci po udanym zaksięgowaniu (nie mylić z dostarczeniem!) zwrotu w naszym centrum logistycznym na konto, przez które zapłaciłeś za artykuł. Jeśli zapłaciłeś za pomocą przelewu, kwotę zwrócimy Ci w dzień po zaksięgowaniu zwrotu (nie mylić z dostarczeniem!).
Jeśli zapłaciłeś kartą podarunkową, zwrócimy Ci pieniądze wyłącznie na wybrane przez Ciebie konto bankowe.
Uwaga: Przetworzenie i zwrot pieniędzy za odesłany artykuł twa do 14 dni odkąd paczka ze zwrotem do nas trafiła.
Jeśli zapłaciłeś kartą podarunkową, zwrócimy Ci pieniądze wyłącznie na wybrane przez Ciebie konto bankowe.
Uwaga: Przetworzenie i zwrot pieniędzy za odesłany artykuł twa do 14 dni odkąd paczka ze zwrotem do nas trafiła.
Czy mogę dostarczyć zwrot do sklepu stacjonarnego?
Niestety nie.
Jak mogę anulować zamówienie?
By zapewnić jak najszybsze dostarczenie zamówień, są one jak najszybciej przetwarzane i przekazywane naszemu partnerowi logistycznemu. Z tego powodu zmiana lub anulacja zamówienia nie jest niestety możliwa.
Ile kosztuje wysyłka?
Wysyłka zamówień o wartości ponad 275,00 zł jest darmowa. Przy zamówieniach o wartości poniżej 275,00 zł przesyłka kosztuje 20,00 zł.
Czy muszę płacić za zwrot zamówienia?
W paczce znajdziesz etykietę upoważniającą Cię do darmowego zwrotu drogą pocztową.
Produkty zakupione w sieci Distance
Jeśli masz pytanie lub problem związany z produktami zakupionymi w sieci Distance, skontaktuj się z działem obsługi klienta help@distance.eu
Pytania?