Trwa ładowanie strony...

Często Zadawane Pytania / FAQ

W tej części zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Resztę pytań i odpowiedzi znajdziesz rozwijając menu po lewej stronie.

Wyślemy Ci potwierdzenie wysyłki włącznie z numerem i linkiem, pod którym możesz ją śledzić po przekazaniu Twojego zamówienia naszemu partnerowi logistycznemu. Numer przesyłki znajdziesz również w Twoim koncie w naszym sklepie online.

Zamówienie złożone jako gość: Jeśli złożyłeś u nas zamówienie jako gość, możesz śledzić status przesyłki przez link zamieszczony w emailu z potwierdzeniem. Wystarczy wpisać numer zamówienia, Twój adres email oraz kod pocztowy w wybrane pola.


 
Przelewy otrzymujemy zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych. Wyślemy Ci potwierdzenie płatności przez email po zaksięgowaniu Twojej zapłaty.

 

Przesyłkę możesz zwrócić w ciągu 30 dni bezpłatnie korzystając z jednego z 12 000 punktów obsługi paczek DHL. Aby odnaleźć najbliższe lokalizacje Kliknij tutaj

Zwróć uwagę, że możesz odesłać nam zamówienie przez DHL jeśli zostało ono dostarczone również przez DHL.

Pamiętaj o włożeniu do paczki dokumentu zwrotu razem z artykułem w nienagannym stanie, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Paczkę zaklej starannie ze wszystkich stron.

Przyklej upoważniającą Cię do darmowego zwrotu nalepkę na paczkę i zanieś ją do najbliższego punktu pocztowego. Zatrzymaj dowód wysyłki do czasu, aż ją otrzymamy.

UWAGA: Jeśli chcesz złożyć reklamację, daj o tym znać naszemu biurowi obsługi zanim zwrócisz zakupiony artykuł.

Reklamacje i wymiany na inne artykuły lub rozmiary możliwe są tylko w sklepach stacjonarnych. 

Przy reklamacjach lub zwrotach przez DHL zwrócimy Ci wartość zamówienia jak najszybciej. Jeśli chcesz zamówić artykuł w innym rozmiiarze lub kolorze, zamów je przez www.snipes.pl. Na naszej stronie zobaczysz, czy dany towar jest dostępny. Zamówisz go w kilka kliknięć. 

Dodatkowe informacje o zwrotach znajdziesz w sekcji “pouczenie o odstąpieniu" w naszych ogólnych warunkach handlowych. Obecność dokumentu zwrotu oraz oryginalnego kartonu nie są warunkiem do korzystania z prawa do zwrotu.


 
Niestety, nie ma możliwości wymiany artykułu przez internet. Jesteśmy w stanie oddać Ci pieniądze za zwrócone zamówienie. Jeśli chcesz nabyć inny artykuł, zamów go w sklepie osobno.  
Niestety nie.

 
Jeśli za towar zapłaciłeś kartą kredytową lub przez PayPal, wydaną kwotę zwrócimy Ci po udanym zaksięgowaniu (nie mylić z dostarczeniem!) zwrotu w naszym centrum logistycznym na konto, przez które zapłaciłeś za artykuł. Jeśli zapłaciłeś za pomocą przelewu, kwotę zwrócimy Ci w dzień po zaksięgowaniu zwrotu (nie mylić z dostarczeniem!).

Jeśli zapłaciłeś kartą podarunkową, zwrócimy Ci pieniądze wyłącznie na wybrane przez Ciebie konto bankowe.

Uwaga: Przetworzenie i zwrot pieniędzy za odesłany artykuł twa do 14 dni odkąd paczka ze zwrotem do nas trafiła.

 
Niestety nie.


 
By zapewnić jak najszybsze dostarczenie zamówień, są one jak najszybciej przetwarzane i przekazywane naszemu partnerowi logistycznemu. Z tego powodu zmiana lub anulacja zamówienia nie jest niestety możliwa.

 
Wysyłka zamówień o wartości ponad 275,00 zł jest darmowa. Przy zamówieniach o wartości poniżej 275,00 zł przesyłka kosztuje 20,00 zł.

 
W paczce znajdziesz etykietę upoważniającą Cię do darmowego zwrotu drogą pocztową.

 
Jeśli masz pytanie lub problem związany z produktami zakupionymi w sieci Distance, skontaktuj się z działem obsługi klienta help@distance.eu

 

Pytania?